filehorse
لینکستان
درباره ما

سایت تخصصی گوگل ایرانی معروف ترین سایت پارسی زبانان
محمدرضا جعفری
به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل :


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چاپ این صفحه



ادرس سایت تغیر کرد

برای وارد شدن به ادرس جدید سایت این جا کلیک کنید.با تشکر


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 18:46 - شنبه 28 بهمن 1391برچسب:,

 گوگل ایرانی


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


OLED را نشان می دهد؟ آنها به "افتضاح است، می گوید: مدیر عامل شرکت اپل                                                    
تیم کوک می گوید که شما می توانید به دقت و صحت رنگ نمایشگرهای OLED اعتماد نیست، و او بیداد صفحه نمایش شبکیه چشم به عنوان یک تجربه فوق العاده است.                        

آیفون 5 و با صفحه نمایش شبکیه چشم آن است.

(اعتباری: CNET)

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل است که قطعا فن نمایش OLED است.

کوک، طی سخنانی در کنفرانس سرمایه گذاران توسط گلدمن ساکس در سان فرانسیسکو میزبان، به نام اشباع رنگ OLED (دیود ساطع نور آلی) نمایش "افتضاح".

"کوک گفت:" اگر شما تا به حال خرید هر چیزی آنلاین و واقعا می خواهند بدانند که آنچه که او رنگ است، به عنوان بسیاری از مردم، شما واقعا باید دو بار فکر می کنم قبل از اینکه شما را در رنگ از یک صفحه نمایش OLED دارد.

در مقابل، آشپزی به نام شبکیه چشم اپل نمایش یک تجربه فوق العاده، با اشاره به آن است که دو بار به عنوان روشن است.

این یک شات در دستگاه های تلفن همراه است که تمایل به استفاده از نمایشگرهای OLED، از جمله موفق سامسونگ الکترونیک "گل سرسبد کهکشان S3 گوشی های هوشمند می باشد.

کوک به ارمغان آورد تا روشنایی و تجربه از صفحه نمایش در هنگام پرداختن به پرسش در مورد اینکه آیا اپل آیفون با صفحه نمایش بزرگتر ایجاد. او نمی خواهد دیدگاه خود را در مورد برنامه های این شرکت است، اما با انتقاد از تمرکز بر روی اندازه و مشخصات را به عنوان شرکت های کاری که آنها می توانند "ایجاد یک تجربه شگفت انگیز است."

در صنعت کامپیوتر، شرکت ها تمایل دارند به عنوان مثال، به رقابت بیشتر مشخصات و قیمت، او گفت، نشان می دهد که اپل نمی خواهند به این نوع مبارزه است. او اشاره کرد که اکثر مصرف کنندگان نمی دانم - و یا اهمیتی نمی دهند - چگونه سرعت پردازنده بر روی دستگاه تلفن همراه یا کامپیوتر خود را، و گفت: مهم نیست که به عنوان طولانی به عنوان تجربه فوق العاده است.

"اپل است عرق هر جزئیات کمی،" او گفت. "ما می خواهیم بهترین نمایش، و من فکر می کنم که ما آن را کردم."

 همچنین نگاه کنید به: HD سوپر AMOLED در مقابل صفحه نمایش شبکیه چشم، و صفحه نمایش های دیگر


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


قاضی پرتاب برخی از لباس های سهامدار بیش از فلاپ IPO فیس بوک                                                                   
دعاوی کلاس چندین اقدام علیه شبکه های اجتماعی را رد کرد زمانی که قاضی قوانین فیس بوک در مورد رشد درآمد خود را به قبل از IPO آن "اکسپرس و هشدارهای گسترده ساخته شده است".

چیزهایی که ممکن است به دنبال برای فیس بوک در ده ها پرونده آن را مواجه از سهامداران peeved بیش از botched عرضه اولیه عمومی است.

قاضی رابرت شیرین منطقه آمریکا حکومت در حمایت از فیس بوک و رد یک گروه از این موارد، با توجه به وال استریت ژورنال .

شبکه های اجتماعی تبدیل شد درگیر در این نبرد حقوقی گسترده در مدت کوتاهی پس از 16 $ میلیارد دلار IPO خود را در ماه مه گذشته است. سهام این شرکت در نزدک افتتاح شد به قیمت $ 38 سهم، و گذشته از uptick اندکی درست در آغاز، اقدام به در روزها و هفته های پس از نازل. متهمان در پرونده های حقوقی، که بسیاری از آنها سرمایه گذاران، فیس بوک ادعا می کنند موفق به افشای در روزهای بحرانی که منجر به IPO بود که "کاهش شدید و تلفظ" در پیش بینی رشد درآمد فیس بوک وجود دارد.

بنا به گزارش وال استریت ژورنال، شیرین قاضی حکم داد که فیس بوک تا به حال هیچ الزامی برای انتشار آن درآمد پیش بینی رشد در چهار از دعاوی سهامداران. ، قاضی گفت: این شرکت در حال حاضر "اکسپرس و هشدارهای گسترده" در مورد موانع به کسب و کار تلفن همراه خود.

در اصل، شیرین بود 42 نفر اختصاص داده شده واصل در برابر شبکه های اجتماعی، اما او آنها را تثبیت در ماه اکتبر است. در ماه دسامبر، او برداشت یک تعداد انگشت شماری از شاکیان به سر مناسب عمل کلاس، که شامل چندین بودجه دولت حقوق بازنشستگی است.

اکثر قریب به اتفاق این دعاوی بر روی استدلال تکیه می کنند که فیس بوک موفق به افشای درآمد پیش بینی رشد خود را در روز قبل از IPO آن. با این حال، معلوم نیست اگر شیرین خواهد همین کار را برای تمام این موارد رد. در طول این روند، فیس بوک را حفظ کرده است که آن را از هر گونه خطا مبرا است.

هنگامی که توسط CNET تماس، یک نماینده فیس بوک اعلام کرد: "ما با حکم دادگاه خوشحال است."


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


گوگل بیداد منافع از فرمت تصویر تعویض فقط یک سایت گوگل به فرمت تصویر خود را موجب صرفه جویی ترابایت شرکت از ترافیک شبکه در روز است. شاید نشان دادن آن کمک خواهد کرد که برخی از متحدان آن، بیش از حد.
آرم WebP

گوگل، که هر دو به پایان می رسد از اتصال به اینترنت برای یک بخش قابل توجهی از فعالیت های آنلاین را کنترل، دارای مقدار زیادی از قدرت از طریق اینترنت. تصویر فرمت نیشگون گرفتن و کشیدن به یکی از وب سایت های خود را نشان می دهد که چقدر.

دیگران ابراز شور و شوق زیادی برای آن فرمت های تصویر WebP ، شاخه ای از پروژه WebM برای ترویج حق امتیاز رایگان کدک ویدئویی می باشد. گوگل ادعا میکند که کوچکتر اندازه فایل خود را به شبکه های اعتراف و درد دل کردن و کمک به بارگذاری سریعتر صفحات وب است، اما از آن جایی که موزیلا را دوست دارد به این نکته اشاره هنگامی که دست و پنجه نرم کردن با مسائل از جمله، اضافه کردن قالب جدید به وب سایت به معنای اضافه کردن یک شرط که تمام مرورگرها باید آن را در ابد پشتیبانی می باشد.

که آیا گوگل متوقف نمی شود، و گوگل به زور باید با حساب آن را کنترل هر دو، مجموعه colossally مهم وب سایت و یک مرورگر به طور گسترده ای استفاده می شود. که به شما اجازه می دهد فن آوری مانند WebP، WebRTC آن را، و SPDY به بازار حتی اگر آن را از تمام متحدان آن را می خواهد، ندارد.

آخرین مورد در نقطه با WebP.

دیروز، در پست وبلاگ گوگل گفت: آن را تغییر کروم وب سایت ذخیره کنید تا آن را ارائه تصاویر WebP در صورت امکان به جای JPEG و PNG.

انجام این کار کاهش بار انتقال اطلاعات توسط ترابایت در هر روز، گفت: مدیر تولید استفان KONIG در پست وبلاگ. در اینجا او ستایش فضایل از WebP:

با تبدیل PNGs و عکس JPEG به WebP، فروشگاه وب Chrome را قادر به کاهش اندازه تصویر به وسیله حدود 30 درصد به طور متوسط ​​(در اینجا یک نمونه تصویر در WebP در 8.3kB و JPEG در 32KB ) بود . با توجه به تعداد درخواست فروشگاه وب Chrome را در خدمت، اضافه می کند تا به چندین ترابایت از پس انداز در هر روز است.

برای کاربران، لاستیک با جاده زمانی که آن را چگونه سریع صفحه بارهای هر چند می آید. در این مورد، با WebP ما قادر به نزدیک به یک سوم کاهش متوسط ​​زمان لود صفحه اصلی - سود بزرگی برای کاربران است.

این سخت است برای فرمت های تصویری جدید برای گرفتن، هر چند، که مایکروسافت با فرمت JPEG XR خود را، که بر خلاف WebM در حال حاضر در واقع یک استاندارد بین المللی یافت. JPEG پشتیبانی بینظیر گسترش فراتر از وب سایت، دوره، دوربین، عکس داروخانه کیوسک، تلفن همراه، تلویزیون، و خیلی بیشتر.

اما گوگل دارای تعداد زیادی از قدرت، و آن را به عنوان با SPDY انجام می شود، می تواند به متحدان با اثبات در پودینگ رویکرد خود را فعال کنید وب سایت و مرورگر برد.

یکی دیگر از فرمت های فشرده سازی جدید در راه است، برای کسانی که نمره نگه داشتن. همانطور که گوگل چرخید کردن WebP از WebM، بازیکنان صنعت فقط به پایان رسید در حال توسعه HEVC/H.265 کدک و هنوز تصویر فشرده به دست آمده از آن را شامل است.

WebP


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


آرم اپرا

شبکه جهانی وب از دست دادن bemoans استقلال اپرا

اپرا فرار خود ضربات تند موتور مرورگر WebKit است و در آغوش، از منتقدان منجر به تک محصولی مرورگر اخم - به خصوص در دستگاه های تلفن همراه است.

ممکن است یک حرکت استراتژیک هوشمند برای نرم افزار اپرا برای حرکت به موتور مرورگر WebKit و ضایعات خود آن ضربات تند است، اما برخی فکر می کنم آن را یک گام به عقب برای توسعه وب به طور کلی است.

"سوئیچ به WebKit است ممکن است به اپرا می باشد. بهره مند شوند این فقط به نفع وب باز،" موزیلا رابرت O'Callahan امروز در نظرات در وبلاگ خود گفت: در مورد اپرا ضربات تند تغییر-O . "این تک محصولی تلفن همراه WebKit است و تقویت آن را حتی سخت تر را برای ما به ترویج استانداردهای وب در طول برنامه نویسی برای WebKit است."

موتورهای جستجوگر روند دستورالعمل های مربوط به صفحات وب در HTML، جاوا اسکریپت و CSS نوشته شده است، ارائه صفحه در گوشی های هوشمند، قرص ، یا کامپیوتر یک فرد است.WebKit است در سافاری، اپل، کروم گوگل، و unbranded مورد استفاده قرار می گیرد آندروید مرورگر است. با تغییر اپرا، وجود خواهد داشت سه موتور مرورگر اصلی باقی مانده: WebKit است، نیزه سه شاخه، مایکروسافت مورد استفاده در اینترنت اکسپلورر و مارمولک خانگی موزیلا، استفاده می شود در فایرفاکس و Firefox OS. اپرا بیشتر از آن نرم افزار خود را مرورگر تلفن همراه و PC به WebKit است حرکت می کند به تدریج این سال، با شروع از نسخه آندروید است که در کنگره جهانی موبایل اولین این ماه است.

نگرانی در مورد حرکت اپرا WebKit است ناشی از ویژگی های جدید به وب سایت اضافه شده است. معمولا ایده های جدیدی را در یک مرورگر و یا دیگر ظاهر می شود، و سپس گسترش تلاش های استاندارد رسمی که در مرورگرهای متعدد مستقل از پیاده سازی ویژگی های آن تکیه می کنند. با اپرا در حال حرکت به WebKit است، یک صدای مستقل کمتر در مورد بهترین راه برای نزدیک شدن به ویژگی های جدید وجود دارد.

"قدرت سیاسی در جامعه استانداردهای وب اپرا ضربه جدی،" مرورگر سازگاری کارشناس پیتر پل کخ گفت: در یک پست وبلاگ:

به یاد داشته باشید: به منظور تبدیل شدن به یک استاندارد، هر گونه نوآوری در فن آوری های وب باید حداقل دو پیاده سازی سازگار داشته باشد. استفاده می شود که به معنی دو مورد از چهار، در حال حاضر به این معنی دو نفر از سه.حرکت اپرا در واقع سرعت نوآوری را کاهش دهد؟

مطمئنا، آنها می توانند یک ویژگی اضافه کردن به WebKit است، اما این همان است که افزودن آن به ضربات تند و حمل و نقل آن نیست. نه وجود دارد که بسیاری از بازیکنان درگیر در WebKit است، و برخی ممکن است با استاندارد پیشنهادی مخالفت و پیاده سازی نیست.

O'Callahan نگران است که نتیجه یکسان است: "تاثیر خود را بر روی استانداردهای وب خواهد شد به طرز چشمگیری کاهش می یابد، به ویژه در جایی که آنها می خواهند برای انجام کاری متفاوت به اپل و گوگل،" او گفت.

در سمت تلنگر، شاید بیان ترین توضیح برای این حرکت از بروس لاوسون ، کشیش وب Opera است که در پشتیبانی از استانداردهای اپرا را به مدت بیش از چهار سال کار کرده است:

اپرا ضربات تند موتور وسیله ای برای پایان بود، وسیله ای برای کوچک، این شرکت مرورگر اروپا برای به چالش کشیدن سلطه از شرکت های که در آن زمان، امیدوار به "پیروزی" وب را از طریق در آغوش، گسترش و خاموش استانداردهای وب است.

ضربات تند نشان داد که می توان برای ساختن یک مرورگر بهتر است در حالی که حمایت از استانداردهای. فروشندگان دیگر را دنبال کردهاید و این مسیر، جهان تغییر کرده است.

این روزها، استانداردهای وب، تفاوت بین مرورگرها نیست. پشتیبانی عالی از استانداردهای در مرورگرهای مدرن داده شده است. تلاش برای رقابت در حمایت از استاندارد است مانند باز کردن یک رستوران و قرار دادن یک نشانه در پنجره گفت: "همه سرآشپزها ما، شستن دست های خود را قبل از دست زدن به مواد غذایی است."

... این برای من به نظر می رسد که WebKit است به سادگی به عنوان رقبای که بر علیه ما جنگیدند، و سطح آن از پشتیبانی استانداردها و سرعت توسعه مطابقت با کسانی است که اپرا مشتاق.

یکی دیگر از که نگرانی غالیگری به نام جاوا اسکریپت گورو جان Resig است.

"نگران نباش که" هر کس در حال حرکت به WebKit است باعث رکود است. اپل ایجاد اینترنت، گوگل ساخته شده آن بسیار جذاب است. اپرا آن را بهتر! " Resig tweeted .

اما توسعه دهنده وب و نویسنده فرانسوا رمی گفت که Resig نقطه را از دست داده است. "ما انجام رکود ترس نیست، ما از ترس که WebKit است کد منبع می شود مستندات وب و WebKit است که اشکالات می شود استانداردها،" او گفت. "اگر WebKit است می شود و عملا، ما برای IE6 در سراسر دوباره،" او اضافه شده است .

اینترنت اکسپلورر 6 استفاده از صفحات وب را برای سال ها تحت سلطه دهه گذشته، و آن را تنها به تدریج محو شدن از بازار علی رغم تلاش های هماهنگ شده توسط مایکروسافت و فقط در مورد هر کس دیگری در جامعه وب. هر چند که یک مرورگر رقابتی زمانی که آن را وارد بود، آن را برای سال ها در حال ورشکستگی، و رقبای مانند موزیلا به حال به کار سخت به تلاش برای تشویق برنامه نویسان برای حمایت از استانداردهای صنعت به جای IE درمان به عنوان استاندارد.

<-TagName->


Safari 5.1.7 Download Safari 5.1.7سا ف

Safari

اری نام مورورگر شرکت اپل می باشد.امروز سایت تخصصی گوگل ایرانی این مورور گر اینترنتی پرطرفدار شرکت اپل برای دانلود شما عزیزان فراهمکرده است پس دانلود کنید.توجه:این نسخه اخرین نسخه ی این مورورگر است و این نسخه برای سیستم عامل مک طراحی شده است.            
  • Latest version:

    Safari 5.1.7

  • Requirements:

    Mac OS X 10.7 Lion

  • Author / product:

    Apple Inc / Safari

  • File size / license:           

  • Free Download(44.98 MB)

    100% Safe & Secure

    44.98 MB / Freeware


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

نظم ریاضی حاکم بر قرآن


قرآن تنها معجزه‌ی پیامبر اسلام(ص) نبوده٬ بلکه پیامبر معجزات فراوانی داشته‌اند که در کتاب‌های شیعه و سنی به آن‌ها اشاره شده است، ولی قرآن معجزه‌ی جاوید و منحصر به فرد پیامبر٬ عظمتی فراتر از تمامی معجزات دارد.

برخی از نویسندگان و صاحب نظران در چند دهه اخیر٬ بُعد دیگری برای اعجاز قرآن بیان کرده‌اند که همان اعجاز عددی قرآن است. بر اساس این ادعا یک نظم ریاضی بر قرآن حاکم است٬ اما تا چند سال اخیر این راز علمی پنهان مانده بود و با ظهور کامپیوتر ‌هایی که می‌توانند حساب‌های بسیار زیادی را در مدت کم و با دقت بالایی انجام دهند پرده از روی نظم ریاضی قرآن برداشته شد. رأس این گروه از پژوهشگران قرآن٬ افرادی چون رشاد خلیفه و عبدالرزاق نوفل هستند.

دکتر رشاد خلیفه٬ بیوشیمیست و محقق آمریکایی مسلمان (مصری الاصل)٬ با هدف به دست آوردن توضیحی برای پاراف‌های اسرار آمیز قرآن٬ سوره‌های پاراف‌دار را به کامپیوتر وارد کرد و پس از چند سال تحقیق در سال ۱۹۷۳ اولین کتاب خود را به نام معجزات قرآنی اهمیت حروف اسرار‌آمیز به چاپ رساند. تحقیقات بیشتر٬ پرده از یک سیستم پیچیده‌ی ریاضی برداشت که در سراسر قرآن و همه جزییات آن حکمفرماست.
 بقیه در ادامه ی مطلب.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 توسّل‌ حضرت‌ نوح ‌(ع) به‌ پنج‌ تن‌ علیهم‌ السّلام‌ و اسامی‌ آنها بر کشتی!!


و لقد ترکناها آیه فهل من مدکر (سوره قمر، آیه ۱۵)
"و ما آن کشتی را محفوظ داشتیم تا آیت عبرت شود، پس کیست که پند بگیرد؟"

در سال ۱۹۵۹، یک خلبان ترک، براساس مأموریت محول شده، چندین عکس هوایی برای مؤسسه ژئودتیک ترکیه برداشت. هنگامی که مأموریت به پایان رسید، در میان عکس های او تصویری جلب نظر میکرد که بیشتر شبیه یک قایق بود تا چیزی دیگر، قایقی بزرگ که بر سینه تپه ای، در فاصله ۲۰ کیلومتری کوههای آرارات آرمیده بود.

تصویر هوایی از فسیل کشتی که محل آسیب دیدگی ناشی از برخورد به یک صخره در آن مشخص است. بلافاصله پس از مشاهده این تصویر، تعدادی از متخصصان، علاقه مند به پیگیری شدند. دکتر براندنبرگ از دانشگاه ایالتی اوهایو یکی از این علاقه مندان بود. او کسی بود که قبلاً در زمینه کشف تاسیسات روی زمین از طریق هوا، مطالعات دانشگاهی داشت و پایگاههای موشکی کوبا را در دوران کندی، رئیس جمهور آمریکا کشف کرده.بقیه در ادامه ی مطلب.



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

معجزه شق القمر

بر حسب اخباری که از ناسا انتشار یافته ، تصاویری از ماه وجود دارد که حاکی از وجود یک رشته صخره های تغییر شکل یافته در سطح ماه می باشد که تا عمق آن امتداد یافته و از نیمه دیگر آن برآمده و این دلیلی بر شکافته شدن ماه و پیوند دوباره آن در دورانی از حیات آن می باشد.



در روایات اسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خود ماه را به دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدق گفتار او ایمان خواهند آورد... آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل ( بدر) بود، پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشان بدهد تا ایمان بیاورند ...خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد ...و سپس ماه به دو نیم شکافته شد نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت. 

کفار مکه که در حال مشاهده این واقعه بودند گفتند که محمد (ص) ما را سحر کرده است، سپس گفتند ، اگر او ما را سحر کرده باشد نمی تواند همه مردم را سحر کند، ابوجهل گفت صبر کنید تا یکی از اهل بادیه بیاید و از او سئوال کنیم که آیا انشقاق ماه را دیده است یا نه، اگر تایید کرد ایمان می آوریم و اگر نه معلوم می شود که محمد (ص) چشمان مارا سحر کرده است.

بالاخره یکی از اهالی بادیه به مکه آمد و این خبر را تصدیق کرد و آنگاه ابو جهل و مشرکان گفتند "این سحر مستمر است" و آنگاه این آیات مبارک نازل شد... " اقْتَرَبَتِ السَّاعَةُ وَانشَقَّ الْقَمَرُ ..." باری این موضوع پایان یافت و مشرکان ایمان نیاوردند.

در یکی از نشستهای دکتر زغلول النجار در یکی از دانشگاههای انگلیس، وی در خصوص معجزه شق القمر در صدر اسلام به دست پیامبر (ص) به عنوان یکی از معجزات پیامبر (ص) که توسط ناسا به اثبات رسیده است صحبت می کرد. در این میان یکی از حاضران که به اسلام خیلی توجه و اهتمام داشت به نام "داوود موسی بیتکوک" که در حال حاضر نیز رئیس حزب اسلامی بریتانیا است ماجرای مسلمان شدن خود را اینگونه نقل کرد:

هنگامی که می خواستم در مورد اسلام تحقیق کنم یکی از دوستانم ترجمه ای از قران کریم به زبان انگلیسی را به من هدیه کرد و من نیز بطور اتفاقی آن را باز کردم و اتفاقا سوره قمر آمد. سپس شروع به خواندن کردم ....و ماه شکافته شد...وقتی به این جمله رسیدم از خود پرسیدم آیا واقعا ماه شکافته شده است؟؟! سپس با ناباوری کتاب را بسته و به کناری گذاشتم و از تحقیق در باره اسلام هم منصرف شدم. و دیگر سراغ آن کتاب هم نرفتم. روزی در مقابل تلویزیون نشسته بودم و طبق معمول شبکه بی بی سی را مشاهده می کردم ، برنامه ای بود که در آن مجری با سه نفر از دانشمندان ناسا متخصص در علوم فضایی مصاحبه داشت.

موضوع برنامه جنگ ستارگان و صرف میلیاردها دلار در این راه و اعتراض به این موضوع بود. مجری با بیان اینکه صدها میلیون نفر در سراسر جهان از گرسنگی رنج می برند دانشمندان را مورد انتقاد قرار داده بود و آنان هم با بیان مفید بودن این تحقیقات در مجالات کشاورزی و صنعت و غیره از این طرحها دفاع می کردند... مجری سپس سئوال دیگری را طرح می کند بااین مضمون که "شما در یکی از سفرهای خود به ماه حوالی ۱۰۰ میلیارد دولار هزینه کردید و تنها خواسته اید که پرچم آمریکا را بر روی ماه نصب کنید...آیا این عاقلانه است"؟؟! 

در جواب این گوینده دانشمند آمریکایی لب به سخن گشوده و می گوید که در آن سفر ، هدف ما مطالعه ترکیب داخلی ماه بوده که بدانیم چه تشابهاتی با زمین دارد و در این زمینه به موضوع عجیبی برخورد کردیم که عبارت بود از یک کمر بندی از سنگها و صخره های تغییر شکل یافته که سطح کره ماه را به طرف عمق و به طرف سطح دیگر آن پوشانده بود و هنگامی که این اطلاعات را به زمین شناسان منتقل کردیم مایه شگفتی آنان شده و گفتند چنین چیزی امکان ندارد مگر آنکه ماه در مرحله ای از حیات خود به دو نیم تقسیم شده و سپس دوباره جمع شده باشد و به شکل اول بازگشته باشد.و این نوار از صخره های تغییر شکل یافته نتیجه برخورد دو نیمه ماه در لحظه جمع شدن و به هم پیوستن دو نیمه آن می باشد. 

"داوود موسی بیتکوک" سپس می گوید: با شنیدن این مطلب از جای خود پریدم و گفتم این معجزه ای است که در ۱۴۰۰ سال قبل به دست پیامبر اسلام در قلب صحرا اتفاق افتاده و از عجایب روزگار این است که آمریکایی ها باید میلیاردها دلار خرج کنند تا آن را برای مسلمانان اثبات نمایند! بی شک این دین حق و حقیقت است. 

به این ترتیب سوره قمر سبب اسلام آوردن این شخص شد ، پس از آنکه عاملی برای دوری او از اسلام شده بود و این خود از دیگر معجزات اسلام است. 

منبع: مجله الشریعه شماره ۵۰۲ اکتبر ۲۰۰۷ چاپ اردن 

توجه: طبق تحقیقاتی که دوستان در باره صحت این مقاله انجام دادند، هیچ گونه رفرنسی از ناسا پیدا نشد، اما بیشتر تصاویر از سایت ناسا تهیه شده است. تعداد زیادی از سایتهای مذهبی این مقاله را نه به عنوان یک مقاله علمی (که شاید غیر قابل اثبات باشد)، بلکه به عنوان نشانه ای از معجزه پیامبر(ص) ارائه داده اند، این که این مقاله را شما باور دارید یا نه، کاملا به عهده شما است.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

شهادت آب
دكتر ماسارو ايموتو

 

محقق ژاپنی با انتشار يافته‌های تحقيقات خود مدعی شد كه مولكول‌های آب نسبت به مفاهيم انسانی تأثيرپذيرند.

نظريه اين محقق ژاپنی كه تاكنون از سوی مؤسسات علمی فيزيكی و زيست‌ شناسی مورد تأييد قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از كريستال‌های منجمد شده آب و مقايسه آن با يكديگر است.

کتاب ایشان با عنوان های مختلفی چون The Messages from water در چندین جلد منتشر شده است. ايشان در اغلب كشور های دنيا سمينار ها وكنفرانس هايی با اين پيام داشته و دارند.

پروفسور «ايموتو»‌ معتقد است كه مفاهيم متافيزيكی محيط بر روی تركيب مولكولی آب تأثير می‌گذارد. اين دانشمند ژاپنی كه فارغ ‌التحصيل دانشگاه يوكوهاماست، دارای يك مؤسسه تحقيقاتی به نام در ژاپن است كه امور تحقيقاتی مربوط به كريستاليزه شدن آب را درآنجا انجام می‌دهد.

دكتر ايموتو معتقد است كه همانطور كه شكل ظاهری آب نسبت به ظرف ها ومكان هايی كه در آن قرار می گيرد تغييرمی كند . شكل مولكولی آب هم نسبت به محيط و شرايط پيرامونی خودش تغيير می كند.

آب هايی كه راكد هستند مانند آب پشت سد ها وآب درياچه ها بدليل عدم پويايی وحركت از لحاظ نمای مولكولی زشت وكريه هستند همچنين آب هايی مانند آب رودخانه ها باوجود جاری بودن وسيلان داشتند بدليل اينكه از ميان شهر ها می گذارند واكثر مردم دارای شعور منفی هستند نمای زشتی پيدا می كنند. چون آب اين رودخانه از ميان شهر ها می گذرد وبدليل طيف غالب منفی آدم ها نمای مولكولی آب به اين شكل در آمده است.


رودخانه يودو

آب هايی كه تازه از دل كوه بيرون می آيند بدليل اينكه در معرض افكار منفی قرار نگرفته اند نمای مولكولی خود را حفظ كرده اند. اين عكس دقيقا مربوط به زمانی است كه چشمه از دل كوه بيرون می آيد.


چشمه سانبو ائجی (رودخانه سانبو ائجی)

دكتر ايموتو آب را در كنار گلها قرارداد ومتوجه شد كه مولكولهای آب خود را به شكل گلها در می آورند. بنابراين احساس نشاط وشادمانی وانرژی كه انسان از طبيعت می گيرد بدليل اينست كه مولكولهای بدن ما خود را به شكل طبيعت در می آورند.

تاثير دعا:
دكتر ايموتو از عده ای خواستند كه در كنار سد فوجی وارا بايستند و دعا بخوانند وآب را قبل وبعد از دعا آزمايش كردند.

قبل از دعا
بعد از دعا

دكتر ايموتو معتقد است كه خلوص نيت در دعا بسيارمهم است مانند داستان حضرت موسی زمانی كه قومش برای بارش باران دعا می كردند وبه موسی وحی شد كه در ميان شما گناهكاری است كه مانع از بارش باران می شود.
ايموتو معتقد است كه دعا از راه دور هم موثر است . ايشان از ۰ ۰ ۵ نفر از استاد مسائل معنوی خواستند كه در روز معين و در ساعت مشخصی برای ليوان آبی كه روی ميزشان گذاشته اند دعا كنند .

تاثیر نوشتاری:
آب نه تنها از رفتار وافكار ما تاثير می پذيرد بلكه نسبت به نوشته هانيز واكنش نشان می دهد. ايموتو با چسباندن برچسب هايی روی بطری ها ی آب واكنش آب را بررسی می كرد.

فرشته
شيطان
سلام
روح

عكس زیر مربوط به بطری است كه روی آن يكی از اسامی خدواند نوشته شده است.

تاثیر موسیقی و صوت:
آقای ايموتو بر روی تاثيرموسيقی روی آب هم كار كردند. برای آب موسيقی های مختلفی پخش می كردند و واكنش مولكولی آب را بررسی می كردند.

هوی متال
(رقص سنتی ژاپنی (كاواچی

ايموتو معتقد است كه اگر با آب با زبانهای مختلف برخورد كنيم در مقابل همه كلمه های مثبت واكنش آب زيبا ودر مقابل همه كلمه های منفی واكنش آب زشت خواهد بود.

هاری گاتو - متشكرم به زبان ژاپنی

زيباترين شكلی كه آب از خود نشان داده است زمانی است كه برای آن قران پخش شد . هم اكنون نيز محققين ايرانی با همكاری موسسه I.H.M واكنش آب رادر مورد ۹۹ اسم خداوند آزمايش می كنند كه به طرح نودو نه شهرت دارد .

حال كه:
تا ۷۰% كره زمين را آب تشكيل می دهد.
تا ۶۰% وزن بدن انسان را آب تشكيل می‌دهد.
تا ۷۰% وزن ماهيچه‌های انسان را آب تشكيل می‌دهد.
تا ۸۰% خون انسان را آب تشكيل می‌دهد.
و ۹۰% ريه‌های انسان را آب تشكيل می‌دهد.

می توانی انتخاب كنی كه...؟!!!

منابع:
سایت رسمی آقای ایموتو
The World's Message in a Tiny Water Crystal: The Work of Dr. Masaru Emoto
The Journal of Alternative and Complementary Medicine


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 مردها نامردترین موجوداتند !

تا زمانی عشق می ورزند که بدانند زن اسیر آنها نشده 

و هنگامی که قلب زن را تسخیر کردند با تمام مردانگی ناجوانمردی می کنند .

دکتر علی شریعتی


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


لاستیك قلبمو با میخ نگات پنچر نكن

*

بوق نزن ژیان میخورمت

*

بر در دیوار قلبم نوشتم ورود ممنوع

عشق آمد و گفت من بی سوادم

*

پشت یه ژیان هم نوشته بود

جد زانتیا

*

قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر

*

شتاب مكن، مقصد خاك است

*

رادیاتور عشق من ازبهر تو، آمد به جوش

گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم

*

تو هم قشنگی

*

کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت

*

سر پایینی برنده

سر بالایی شرمنده

*

داداش مرگ من یواش

*

كاش میشد سرنوشت را از سر نوشت

*

تند رفتن که نشد مردی

چشم انتظارم كه برگردی

*

یا اقدس

یا هیچكس

*

زندگی نگه دار پیاده میشم

آیی بی وفا کجا میری

اونطرفی که ورود ممنوعه


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 دخترا همه سرشون تو ورقشونه و از هر 10000 نفر یه نفر بیکاره 

ولی پسرا از هر 10000نفر یه نفر سرش تو ورقه خودشه

 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


HowToTrainYourDragon001 600x450 دانلود رایگان انیمیشن زیبای How To Train Your Dragon با کیفیت Full HD 1080p و با حجم 1.7 گیگابایت

a

نام فیلم: How To Train Your Dragon

کیفیت: Full HD 1080p Bluray x264

رزلوشن: a1920×816

حجم فایل: ۱٫۵ گیگابایت

سال انتشار: ۲۰۱۰

فرمت: MKV

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

امتیاز: ۸٫۲ از ۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۹۸ دقیقه


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


up carl russell 600x276 دانلود رایگان انیمیشن دیدنی بالا | Up با کیفیت Full HD 1080p با حجم 1 گیگابایت

a

نام فیلم: Up

کیفیت: Full HD 1080p Bluray x264

رزلوشن: a1920×816

حجم فایل: ۱ گیگابایت

سال انتشار: ۲۰۰۹

فرمت: MKV

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی

امتیاز: ۸٫۴ از ۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۹۶ دقیقه


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


عكس ها و مشخصات ماشین زیبای بوگاتی
حداکثر انرژی تولید شده در محفظه احتراق بوگاتی ویرون به سه هزاراسب بخار میرسد که هزار اسب بخار ان توسط سیستم خنک کننده مورد استفاده قرار میگیرد.هزار اسب بخار دیگر از اگزوز خارج میشود و هزار اسب بخار نیز به چهار چرخ منتقل میشود.شما میتوانید با دنده ۳ ان نیز تیک آف کنید.

در ابتدا موتور ۱۸ سیلندر برای آن در نظر گرفته شده بود ولی در نهایت موتور دبلیو شکل ۱۶ سیلندر با حجم موتور ۴ لیتر برای آن در نظر گرفته شد.

قیمت این اتومبیل بیش از ۲/۱ملیون دلار است.

رکوردهای سرعتی و حرکتی برای این سوپر اتومبیل ۱۹۵۴کیلوگرمی دو نفره با هیچ وسیله نقلیه دیگری قابل دسترسی نبوده است.به طور مثال این اتومبیل قادر بوده در ظرف مدت۵/۲ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیکومتر در ساعت برساند وبرای رسیدن به سرعت۲۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۳/۷ثانیه زمان نیاز دارد و در ظرف مدت۷/۱۶ثانیه سرعت ان به ۳۰۳کیلومتر در ساعت میرسد.بوگاتی ویرون از توقف کامل تا کسب حداکثر سرعت خود که بیش از ۴۱۰کیلومتر در ساعت است به زمانی معادل ۵۵ثانیه نیاز دارد.

گیربکس ان ۷سرعته بوده که توسط شرکت ریکاردو ساخته شده است.
 
 
 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


megamind original 500x738 دانلود انیمیشن Megamind با کیفیت Full HD 1080p و با حجم 1.2 گیگابایت

بقیه اش تو ادامه ی مطلب.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


Cars disney pixar cars 8366302 458 422 دانلود رایگان انیمیشن دیدنی ماشین ها | Cars با کیفیت Full HD 1080p با حجم 1.2 گیگابایت

a

نام فیلم: Cars

کیفیت: Full HD 1080p Bluray x264

رزلوشن: a1920×800

حجم فایل: ۱٫۲ گیگابایت

سال انتشار: ۲۰۰۶

فرمت: MKV

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی

امتیاز: ۷٫۴ از ۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۱۱۷ دقیقه

IMDb


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


kungfupandaholiday دانلود رایگان انیمیشن کوتاه Kung Fu Panda: Holiday Special 2010 با دو کیفیت HDTV 720p

|لینک جدید این انیمیشن در سایت قرار گرفت

نام فیلم: Kung Fu Panda: Holiday Special

سال پخش: ۲۰۱۰

زبان: انگلیسی

زمان: ۲۱ دقیقهa

نسخه i720p

حجم: ۵۰۰ مگابایت


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


دانلود فیلم سه بعدی دزدان دریایی کارائیب

مربوط به موضوع : فیلم سه بعدی ,
شنبه 8 مهر 1391

 

فیلم سه بعدی بسیار زیبا و شاه کار Pirates of the Caribbean On Stranger tides  رو براتون با کیفیت فول HD اماده کردم فقط برای دانلود نیاز به اشتراک دانلود اپلود باز دارید

 
فرمت:mp4 1080p side by side
 
حجم: 2.1 گیگابایت
 
 
 
 
 
 

 

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


دانلود
تعداد دانلود: 9801 امتیاز کاربران: 4 از 5
         
ناشر / تولید کننده: Autodesk
مجوز / قیمت خرید: کامل (کرک شده) / 3800 تومان دانلود مخصوص اعضای ویژه
سیستم عامل / حجم فایل: 1.47 GB / Win All
آخرین بروزرسانی: 1390/09/20 13:24
                                                                                                                توضیحات نرم افزار Autodesk Maya 2012 SP1 x86 + V-Ray 2.0 + Plug-ins

دانلود نرم افزار بسیار قدرتمند و جامع مدل‌سازی و انیمیشن مایا نسخه 32 بیتی

شرکت بزرگ اتودسک قدرتمندترین سازنده‌ی انواع نرم‌افزارهای طراحی‌های دو و سه‌بعدی است. محصولات این شرکت برترین‌های شاخه‌ی خود هستند. نرم‌افزار قدرتمند و جامع مایا نیز از بهترین برنامه‌های ساخت انیمیشن و انواع جلوه‌های تصویری و مدل‌سازی و... است که نسخه‌ی 2012 آن به تازگی منتشر شده است.


برخی از امکانات اضافه شده در نسخه‌ی 2012:

- ویرایش مستقیم انیمیشن در برنامه

- پلاگین جدید Craft Animation Tools برای ایجاد حرکت دوربین طبق سلیقه‌ی شما 

- پلاگین جدید Digital Molecular Matter  برای شبیه‌سازی سوژه خاص

- یکپارچه شدن با NVIDIA® PhysX®

- ایجاد تغییرات متفاوت با در اختیار داشتن کتابخانه‌ی شامل 80 بافت مختلف

و...

 

لیست پلاگین ها:

 DMM for Maya 2012 32bit & 64bit
  Dunreeb Papercraft Cutout Maya 2012 64bit
  FXGear Qualoth 2012 2.1 Maya 2008-2012 64bit Repack
  IKinema 1.2 Maya 2012 64bit Only
  MiarmyProWin 11.6.2011 Maya 2011-2012
  nPower Translators R410 Maya 2012 32bit & 64Bit
PointOven 1.5141 Maya 2012 64bit
  Pulldownit Pro 1.7 Maya 2009-2012 32bit & 64bit
  RenderHeads Software Maya 2012 64bit Only
  Shave 6.0v8 Maya 2012 64bit
  Xfrog 5.170r For Maya 2012

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه:

For 32-bit Autodesk Maya 2012

Microsoft® Windows® 7 Professional, Microsoft® Windows Vista® Business (SP2), or Microsoft® Windows® XP Professional (SP3) operating systems

Windows: Intel® Pentium® 4, AMD Athlon™ processor with SSE3 instruction set support or higher

 2GB RAM

 10GB free hard drive space

Qualified hardware-accelerated OpenGL® graphics card

Three-button mouse with mouse driver software

DVD-ROM drive

HDD: IDE, SATA, SATA 2, SAS, SCSI

Microsoft Internet Explorer 7.0 or higher, Apple Safari, or Mozilla Firefox web browsers

 

ویژگی‌های جدید نسخه‌ی 2012 را در این‌جا ببینید.


نکات:

1- این برنامه دارای کرک کامل است.

2- این نسخه 32 بیتی است. نسخه‌ی 64 بیتی جداگانه در سایت قرار گرفته است.

3- فایل‌ها با قابلیت Repair با WinRAR در صورت دانلود ناقص قرار داده شده‌اند.

4- نسخه‌ی 2011 به صورت مجزا در سایت، هم جهت دانلود و هم خرید موجود است.

صفحه دانلود: دانلود  پسورد فایلها: www.softgozar.com


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

گزارش گوگل ایرانی: مراسم ال جی و معرفی رسمی نکسوس ۴

ال‌ جی یکی از کمپانی هایی است که می توان ۲۰۱۲ را برای آن سال موفقی دانست. در این بازه موفقیت های این شرکت در زمینه لوازم منزل تداوم پیدا کردند، به نحوی که اکنون آمریکای شمالی، به تنهایی ۳۵ درصد از سود این شرکت را در این حوزه تامین می کند. اما مهمترین گام این کمپانی کره ای در سال ۲۰۱۲ را شاید بتوان رسیدن به تعریفی صحیح از بازار موبایل و اسمارت فون دانست. عرضه محصول قدرتمند Optimus G و همکاری با گوگل جهت تولید Nexus 4‍، از قدم هایی بودند که ال جی را در مسیر موفقیت قرار دادند. 

امروز (۱۶ بهمن) سالن همایش های صدا و سیما میزبان کنفرانس ال جی بود. در ادامه مطلب با نارنجی همراه باشید تا در جریان جزییات هر آنچه که در این مراسم گذشت، قرار گیرید.


این مراسم به معرفی شریک تجاری جدید ال جی در ایران، یعنی شرکت مدیا پردازش اختصاص داشت. اما مجموعه محصولاتی که در خارج از سالن کنفرانس چیده شده بودند، خبر از معرفی محصولات نیز می دادند. 

همایش با جلسه پرسش و پاسخ بین اصحاب رسانه و مسئولان ال جی، آغاز شد. آقای جنابزاده به عنوان قائم مقام ال جی در ایران، ضمن خوش آمدگویی، شروع جلسه را اعلام کردند و سپس این خبرنگاران بودند که دغدغه های ذهنی خود را در قالب سؤال های متنوعی مطرح می کردند. 

در ابتدا توضیحاتی در مورد شرکت مدیا پردازش ارائه شد. این شرکت که وظیفه پخش و فروش محصولات بخش موبایل ال جی را به عهده دارد، در کارنامه خود حضور در بازار لپتاپ و کامپیوترهای All-in-one را ثبت کرده است و همچنین طبق توضیحی که ارائه شد، نمایندگی خودروهای Alpha Romeo و MG را نیز در ایران عهده دار است. مسئولین ال جی تأکید کردند که تنها وظیفه فروش محصولات با مدیا پردازش است و این خود ال جی است که مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده می گیرد. پس از این مقدمه سؤالات داغ تری مطرح شد.


IMG_1834.JPG

- نکسوس 4؟ این دستگاه به صورت رسمی از دو هفته دیگر وارد بازار ایران خواهد شد که تنها ۲-۳ ماه از عرضه جهانی آن عقب تر است. آقای محمدی به عنوان مدیر فروش ال جی، تاکید کرد که با توجه به قیمت کنونی ارز، پیش بینی قیمت برای نکسوس 4 بین ۱.۶۰۰.۰۰۰ تا ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان است. آقای منصوری، مدیر روابط عمومی، اضافه کرد که عرضه این دستگاه در سراسر جهان احتیاج به هماهنگی با گوگل دارد و این موضوع معرفی آن به بازار ایران را کمی به تاخیر انداخت که در نهایت مانع از پخش زودتر آن در ایران شد. 

- اپتیموس جی ؟ به گفته مسئولین ال جی، این دستگاه یکی از محصولات استراتژیک این کمپانی به شمار می رود و از اهمیت بالایی برخوردار است. زمان ارائه این محصول ۱ ماه پس از عرضه نکسوس 4 است. اما با توجه به اینکه چند هفته دیگر احتمالا شاهد معرفی اپتیموس 2 در نمایشگاه MWC خواهیم بود، دلیل این دیرکرد چه می تواند باشد؟ آقای جنابزاده توضیح دادند که دفتر ال جی در ایران سعی دارد تا برخی از برنامه های فارسی را بر روی این دستگاه اضافه کند و فرآیند کنترل کیفی این موضوع، عرضه اپتیموس جی را به تاخیر انداخته است. 

بستر سازی برای کاربر ایرانی ؟ بالاتر اشاره کردیم که ال جی قصد دارد تا اپتیموس جی را به برخی از اپلیکیشن های فارسی مجهز سازد. اما غیر از این مورد، چه تلاش دیگری برای کاربر ایرانی صورت پذیرفته است؟ آقای امجدی، مدیر بازاریابی، توضیح دادند که در حال حاضر سایت LG World در نقش یک فروشگاه اپلیکیشن مشغول به فعالیت است و سعی می کند تا برترین برنامه ها و محتواهای بومی را به دست کاربران ایرانی برساند.


IMG_1836.JPG

اما ما نیز به نمایندگی از شما چند سؤال را مطرح کردیم. سؤال اول در رابطه با تأمین قطعات یدکی بود. همان طور که می دانید و در گزارش کنفرانس ایسوس نیز به آن اشاره کردیم، برخی از محدودیت ها باعث کمبود قطعات یدکی در داخل کشور شده است که این موضوع امر تعمیرات را با اختلال مواجه ساخته است. اما خوشبختانه آقای جنابزاده در پاسخ به این سؤال گفتند که دفتر ال جی ایران قراردادی طولانی مدت با طرف کره ای در این زمینه دارد و هیچ گونه نگرانی از باب تامین قطعات وجود نخواهد داشت. 

در سؤال دوم بحث لوازم جانبی را هدف گرفتیم. در این رابطه اعلام شد که نمایندگی لوازم جانبی نیز به شرکت مدیا پردازش سپرده شده است. خانم نیلوفری، مدیر فروش شرکت مدیا، اضافه کردند که سفارش مجموعه ای کامل از لوازم جانبی داده شده است و به زودی وارد بازار خواهند شد. ایشان همچنین بر روی وسایل نکسوس 4 بسیار تاکید کردند و گفتند که علاوه بر هدست های ویژه، شارژر وایرلس گوگل نیز برای این محصول در بازار ایران عرضه خواهد شد. 

در سؤال های بعدی نیز فرصت را غنیمت شمرده و در رابطه با همکاری های آینده ال جی با گوگل و همچنین تلویزیون های Curve که در CES مورد پرده برداری قرار گرفتند، پرسیدیم. در رابطه با مورد نخست جواب روشنی دریافت نکردیم اما به گفته مسئولین گوگل از همکاری با ال جی بسیار خرسند است و به علت حضور این کمپانی کره ای در زمینه ساخت صفحات نمایش و... احتمال همکاری های آینده نیز وجود دارد. در مورد تلویزیون های انعطاف پذیر نیز آقای جنابزاده پاسخ دادند که این محصول هنوز به مرحله تولید نرسیده است و ال جی تنها قصد داشته تا توانایی ساخت این تکنولوژی را در نمایشگاه CES نشان دهد. ایشان خاطر نشان کردند که در صورت تولید این محصول، تلاش خواهند کرد که ورود آن به بازار ایران، در کمترین زمان ممکن میسر شود.


IMG_1830.jpg

پس از این جلسه پرسش و پاسخ پر بار، نوبت به معرفی موبایل های مختلف رسید، که شاید در بین آن ها بتوان فبلت Optimus Vu را هیجان انگیز ترین مورد دانست. این دستگاه، که در نگاه اول چندان زیبا به چشم مان نیامد، دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۶۸ در ۱۰۲۴ پیکسل است و به پنل IPS مجهز شده. پردازنده این دستگاه غول آسا دو هسته ای و با سرعت 1.5 گیگاهرتز است که از خانواده Snapdragon نیز به شمار می رود. قسمت ناامید کننده اندروید این دستگاه است. Optimus Vu مجهز به اندروید نسخه 2.3 نان زنجبیلی است و ظاهرا برنامه ای برای آپدیت شدن آن نیز وجود ندارد. وزن این محصول ۱۶۸ گرم و دوربین آن ۸ مگاپیکسلی است. Optimus L9 نیز یکی دیگر از موبایل های معرفی شده در این همایش بود. 

به نظر شما جذاب ترین بخش این همایش چه بود ؟ ما که در مورد شارژر وایرلس گوگل حسابی هیجان زده هستیم

 

دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

The Reef 2: High Tide (2012) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

REEF 2 دانلود دوبله فارسی انیمیشن طعمه کوسه 2 : نجات ریف The Reef 2: High Tide

 

نام انیمیشن: The Reef 2: High Tide – طعمه کوسه ۲ : نجات ریف

ژانر:انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم : ۵۹۱ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: ماهی کوچکی در تکاپو برای نجات سرزمین مادری اش از چنگال کوسه های خبیث از دوستان خود کمک می گیرد و آنها را آموزش می دهد تا برابر کوسه ها چگونه ایستادگی کنند ، در این بین یکی از کوسه ها توسط انسان ها گرفتار می شود و در ادامه…             اینجا کلیک کنید


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

 

Thor Legends of Valhalla (2011) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

Thor دانلود دوبله فارسی انیمیشن تور : افسانه وایکینگ ها Thor Legends of Valhalla 2011

 

نام انیمیشن: Thor Legends of Valhalla– تور : افسانه وایکینگ ها

ژانر:انیمیشن ، حماسی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۷ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: تور خد‌‌ای توفان ژرمن‌ها بود‌‌. نام او به معنای تند‌‌ر است و پتک جاد‌‌ویی او ، میولنیر زمانی به معنای صاعقه بود‌‌ه است.پسر آهنگری در یک اتفاق عجیب صاحب این پتک اسرار آمیز می شود.این پتک نیرویی خارق العاده در مبارزه به او می دهد و البته دشمنانی هم برایش به همراه دارد و در ادامه…http://topbloger.samenblog.com/page/vote.php


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


 

در این بخش آموزش تصویری ساخت اكانت ایمیل Hotmail بصورت yourmail@Hotmail.com و اكانت ایمیل بصورتYourMail@Live.com را برای كاربران عزیز آماده كرده ایم ...
 
«بمنظور مشاهده تصویر در اندازی بزرگ و واقعی بر روی آن کلیک نمائید»
 
اكانت هاتمیل
  آموزش بصورت كامل همراه با تصاویر در ادامه مطلب ...
 
 

    
  برای شروع مراحل ساخت اكانت های ایمیل به آدرس سایت هات میل Hotmail.coM رفته و بر روی Sign Up Now "  كلیك كنید

 
  1. ابتدا در پایین بخش Who are you اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد نمائید


  2. در بخش مربوط به How would you like to sign in  :

نام اکانت ایمیلی که قصد ساخت آن را دارید ، وارد نمائید (در تصویر زیر ما onlinestan را وارد نموده ایم)
 
در مقابل نام اکانت ، از منوی کشویی موجود میتوانید نوع اکانت Hotmail یا Live بودن آن را انتخاب نمائید
 
در دو کادر مربوط به Password رمز عبور مورد نظر خود را دوبار تکرار نمائید
 

  3. در بخش مربوط به If you lose your password, how can we help you reset it ؟

از منوی کشویی مربوط به Phone Number ، کشور خود و در کادر زیرین شماره موبایل خود بدون 0 اول را وارد نمائید
 
در کادر مربوط به Alternate email address آدرس ایمیل دیگر خود مثلا ایمیل یاهو تان را وارد نمائید
 
توجه داشته باشید که دو بخش بالا برای برقراری ارتباط از طرف سرور در هنگام بروز مشکلات و یا فراموشی رمز عبورتان می باشد!
 

  4. در بخش Where are you from :

کشور خود و کد پستی را وارد نمائید 


  5. در بخش Help us make sure your're not a robot :

حروف و اعداد نشان داده شده در تصویر را عینا در کادر زیرین آن وارد کنید

در پایین این قسمت بر روی I accept کلیک نمائید

بمنظور مشاهد تصویر در اندازه بزرک و واقعی بر روی آن کلیک نمائید
 
اكانت hotmail

پس از ساخته شدن اکانت ایمیل شما ، وارد اکانت خواهید شد و برای ورود به صندوق دریافت  و ارسال ایمیل خود ، بر روی go to inbox کلیک نمائید.


 
undoمنبع:‌ Onlinestan.coM 


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 18:34 - سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,

روی بنر زیر کلیک کنید.                                                                                                                                     



دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  ImgBurn

ImgBurn 2.5.7.0 دانلودImgBurn 2.5.7.0       

  • آخرین نسخه:

    ImgBurn 2.5.7.0

  • مورد نیاز:

    ویندوز (تمام نسخه ها)

  • نویسنده / محصول:

    رعد و برق UK / ImgBurn

  • اندازه فایل / مجوز:                                                                                    ImgBurn - نرم افزار ایجاد شده توسط رعد و برق UK، جانشین DVD Decrypter به خوبی شناخته شده است، و می تواند مورد استفاده برای ایجاد فقط در مورد هر نوع CD / DVD / HD DVD / Blu-ray را تصویر و پشتیبانی از بسیاری از نویسندگان CD، علامت های تجاری. این ارائه می دهد بسیاری از ویژگی های است که در بسیاری از برنامه های پرداخت شده از همان نوع و حتی بیشتر است. ویژگی های ImgBurn:

    • این می تواند بسیاری از فرمت های فایل های تصویری مانند ارسال: BIN / CUE، ISO، IMG، NRG، MDF / MDS، CDI، CDR، DI، DVD، GCM، GI، IBB، IBQ، LST، PDI و اداره کل اتباع خارجه؛
    • پشتیبانی از تقریبا هر فرمت های صوتی مانند: WAV، FLAC، WV، APE، MP3، MP4/M4A/AAC، WMA، MPC و OGG
    • ImgBurn می توانید CD، DVD، HD-DVD و دیسک های Blu-ray رایت
    • ImgBurn می تواند فایل های ISO و IMG تصویر از فایل ها و پوشه ها بر روی دیسک سخت خود را ایجاد کنید
    • ImgBurn ارائه می دهد یک رابط آسان است و سطح ساده، اما ارائه می دهد بسیاری از گزینه های اضافی برای کاربران با تجربه نیز هست؛

    5.84 MB / نرم افزار


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


اگر اینترنت را از کودکان انگلیسی بگیرند، نسلی غمگین، افسرده و تنها به جای خواهد ماند. این را نتایج بررسی های اخیری نشان می‌دهند که هدف اصلی آنها سنجش میزان وابستگی عاطفی کودکان و نوجوانان انگلیسی به اینترنت و فضای مجازی بوده است.

تحقیقات حاکی از این مطلبند که کودکان زیر ۱۲ سال انگلیسی، وابستگی عاطفی بسیار شدیدی به اینترنت دارند. نیمی از این افراد ادعا می‌کنند که زمانی که به وب دسترسی ندارند، غمگین هستند. به گفته ۶۰ درصد از نوجوانان انگلیسی، دسترسی نداشتن به وب و نت باعث می‌شود آنها غم شدیدی را حس کنند.

اخیرا به منظور درک بهتر تاثیر فناوری های آنلاین و دیجیتال روی زندگی جوانان و نوجوانان انگلیسی، بررسی هایی بر روی ۱۰۰۰ فرد انگلیسی بین سنین ۸ تا ۱۸ سال انجام شده است. نتایج این بررسی ها حاکی از این مطلبند که ۴۸ درصد از نوجوانان انگلیسی بدون اینترنت احساس تنهایی می‌کنند. بدون شک نقش وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و محبوبیت آنها در بین قشر جوان و نوجوان انگلیسی را نمی‌‌توان نادیده گرفت.

بنابر تحقیقات، ۷۴ درصد از کودکان زیر ۱۲ سال انگلیسی برای بازی کردن به وب مراجعه می‌کنند و ۶۵ درصد از آنها نیز هنگام انجام تکالیف خود از اینترنت کمک می‌گیرند.

۳۳ درصد از افراد ۸ الی ۱۸ ساله انگلیسی خرید و فروش کالاهای موردنظرشان را به صورت اینترنتی انجام می‌دهند. درصد زیادی از آنها درک بالایی نسبت به مقوله امنیت اینترنتی دارند و تنها ۳ درصدِ آنها از دادن اطلاعات شخصی خود (به صورت آنلاین) به سازمان های مختلف خودداری می‌کنند.

به گفته یکی از کارشناسان، به موضوع وابستگی عاطفی کودکان و نوجوانان به اینترنت اغلب با عینک بدبینی و دید منفی نگاه می‌شود؛ در صورتی که این وابستگی، برای نسل متعلق به دنیای فناوری های مدرن – که بخش اعظم زندگی آنها بنا به ضرورت، در فضای آنلاین و مجازی سپری می‌شود – امری کاملا طبیعی است.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


گزارش افشاگرانه روزنامه وال استریت ژورنال درباره اقدامات پنهانی گوگل برای کسب اطلاعات خصوصی از رفتارهای آنلاین میلیون ها کاربر آی فون در سراسر جهان، بحث داغی را در میان متخصصان و فعالان برجسته وب در سراسر جهان برانگیخته است.

گوگل، غول جست وجوهای آنلاین و پرترافیک ترین وب سایت جهان، با دور زدن تنظیمات حریم خصوصی آی فون و سافاری، مرورگر پیش فرض تجهیزات کمپانی اپل، تلاش کرده تا اطلاعاتی درباره عادات، علایق و رفتارهای کاربران در زمان وب گردی روی موبایل به دست آورد و از آنجایی که این کار بدون اطلاع رسانی و جلب رضایت کاربران انجام شده، حالا موج گسترده ای از انتقادات و شکایات را روانه گوگل کرده است.

گوگل برای تحقق این هدف، تنظیمات پیش فرض اپل در گوشی های آی فون را تغییر داده تا بتواند درک کند که کاربران در هنگام استفاده از سافاری، وقتی در سایت گوگل حضور ندارند، بیشتر به چه مسائلی توجه نشان می دهند. گوگل این کار را از طریق «یک کد پیچیده و مخصوص» انجام داده که مرورگر سافاری را از طریق یک آسیب پذیری و نقص ساده فریب می دهد. تنظیمات پیش فرض سافاری به گونه ای است که از چنین اقدامات تعقیبی و رهگیرانه ای جلوگیری می کند و اجازه رهگیری نامحسوس را به هیچ اپلیکیشن و سرویس دیگری نمی دهد.

گزارش کاوشگرانه وال استریت ژورنال، در واقع نتیجه تحقیقات جاناتان مایر، از پژوهشگران دانشگاه استنفورد است. پس از انتشار این اطلاعات افشاگرانه، گوگل بلافاصله این کد را غیرفعال کرده است. گفته می شود غیر از گوگل، کمپانی های فعال دیگری در صنعت تبلیغات آنلاین، نظیر پوینت رول، وایبرنت میدیا و میدیا اینوویشن هم از «تکنیک های مشابه» استفاده کرده اند.

دویچه وله گزارش داد: برخی از تحلیلگران می گویند آنچه رخ داده ممکن است از عوارض جانبی ناخواسته سیستمی باشد که گوگل برای شخصی سازی داده ها در فضاهای اجتماعی مجازی نظیر گوگل پلاس طراحی کرده است. برخی از متخصصان اعلام کرده اند که پس از افشای این اطلاعات، زمان آن فرا رسیده که گوگل هر نوع تعقیب و رهگیری نامحسوس را متوقف، و پیرامون شیوه های جمع آوری اطلاعات درباره کاربران روشنگری کند. با افشای این اطلاعات، وجهه گوگل در افکار عمومی آسیب جدی خواهد دید و با نارضایتی هایی که تبلیغ دهندگان و مشتریان گوگل ابراز کرده اند، کاهش درآمد این کمپانی هم از پیامدهای محتمل است.

یادآور می شود پیش از این گزارش های متعددی درباره همکاری گوگل با سازمان جاسوسی سیا منتشر شده بود.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


در ماه مارس سال جاری میلادی بود که اخباری به بیرون درز پیدا کرد که شعبه اپل در کشور چین به دنبال یک مهندس خودرو است و با انتشار این خبر مشخص شد که غول دنیای فن آوری به دنبال بازار و کسب و کارهای دیگری نیز است.

اخیرا اپل نیز اعتراف کرده است که این شرکت یک بار در نظر داشت وارد دنیای خودروسازی شود که البته این امر قبل از این بود که وارد کارزار تولید موبایل شود و در حقیقت درست قبل از تولید ایفون نسل اول بوده است که بعد از مدتی این پروژه راکد می‌ماند.

ولی حالا مشخص نیست که چرا اپل به دنبال یک مهندس خودرو بوده است و البته اولین نکته‌ای که به ذهن متبادر می‌شود شاید یکژارچه سازی سیستم های خودرو با محصولات اپل باشد.

البته این اخبار در دادگاه جدال حقوقی اپل و سامسونگ و توسط فیل شیلر اعلام شده است و شاید اپل هنوز هم در اندیشه تولید خودرو هوشمند iCar  باشد.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


  • نویسنده : محمدرضا جعفری
  • تاریخ : 18:51 - یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:,

 

کاربران تلفن‌های هوشمند، زمان بسیاری را برای گشت‌زنی در شبکه‌های اجتماعی در تلفن‌های خود صرف می‌کنند و به نظر می‌رسد که فیس بوک انتخاب نخست آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی باشد.

به گزارش ایسنا، تحقیق جدیدی که توسط موسسه تحقیقات دنیای دیجیتال انجام شده، نشان می‌دهد که متوسط کاربران در آمریکا، بیش از هفت ساعت را برای استفاده از این شبکه اجتماعی از طریق تلفن‌های همراه خود و در حدود شش ساعت را از طریق رایانه خود در ماه مارس صرف کرده‌اند.

فیس بوک در دسامبر سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که بیش از ۴۲۵ میلیون کاربر فعال به صورت ماهانه در دستگاه‌های تلفن همراه خود به فیس‌بوک دسترسی پیدا می‌کنند. این مقدار در حدود نیمی از کل کاربران فعال فیس بوک به صورت ماهانه است.

طی سال گذشته مدیران اجرایی فیس بوک با اشاره به اهمیت روزافزون تلفن همراه برای رشد این شرکت، به وارد کردن برنامه کاربردی خود در تمام دستگاه‌های تلفن همراه اقدام کردند.


دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->


آخرین مطالب

» filehorse ( 1398/12/2 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» گوگل ( 1391/11/28 )
» google ( 1391/11/28 )
» آنتی ویروس حرفه‌ای AVG Mobile Antivirus Security Pro – اندروید ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» دانلود شماره چهارم مجله سینما MDb-Dl Magazine February 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن سریالی Ben 10 : Omniverse 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن The Looney Tunes Show S02 2011 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider-man S2 2013 ( 1391/11/28 )
» دانلود فصل دوم انیمیشن عدالت جویان جوان – Young Justice S02 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود انیمیشن رالف خرابکار – Wreck-It Ralph 2012 ( 1391/11/28 )
» دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360 ( 1391/11/28 )
» گلکسی اس 3 در نزدیکی عبور از آیفون 5 در ترافیک وب امریکای شمالی ( 1391/11/28 )
» Under Armour: شرکتی که فناوری های پوشیدنی را جدی گرفته و در فکر لباس های لمسی است ( 1391/11/28 )
» نردبان - مسابقه آغاز شد: ۷۰ برنامه نویس در تلاش برای کسب بادکنک ها ( 1391/11/28 )
» بزرگترین بادبان خورشیدی، سال آینده توسط ناسا به فضا پرتاب می شود ( 1391/11/28 )
» پروژه های ساختگی اپل برای تعیین وفاداری کارمندان جدید؛ راست یا دروغ؟ ( 1391/11/28 )
» عرضه اوبونتو ویژه توسعه دهندگان تلفن همراه برای گلکسی نکسوس و نکسوس 4 از سوم اسفند ( 1391/11/28 )
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد